wtorek, 3 września 2013

Kochaj sercem Nie oczami

Hej to ja Wiktoria natchnelo mnie na pisanie tego wlasnie posta przez kolege . On sie we mnie podkochuje mowil mi to kazdy wie on we mnie widzi chyba tylko ladna osobe . Ja nie jestem ladna . Nie lubie siebie i swojego ciala . Ale nie o tym pisze ! Poprostu dziwie sie , ze wiekszosc ludzi patrzy tylko na wyglad . Tak nie powinno byc ! Kurde bo np jakis chlopak sobie idzie a na przeciwko jakas ladna dziewczyna . On do niej podchodzi i zaczyna gadac . Lecz ona jest nudna i wgl . Ale i tak on sie z nia umawia bo jest ladna . Nie no nolmalnie ekstra . Dziewczyny tez patrza najpierw na urode ale potem trzeba sie z tym kims zapoznac . Nie powinno byc tak czy ta osoaba jest ladna czy nie . Liczy sie osobowosc , potem mozna stwierdzic czy osoba jest ladna . Bo w sumie kto by chcial chodzic z kims brzydkim . Wiele osob ma jakies kompleksy ale to nie powud zeby te osobe przekreslac ..wiek no troche tez sie liczy ale jak jest roznic nwm 3 lat to to jest calkiem normalne . Starsi o nwm no o te 3 lata nie powinni mowic ze ktos w moim wieku jest dzieckiem no nie tak nie powinno byc ! Ja osobiscie tez patrze na urode no a potem sie zapoznaje z ta osoba ale jesli okazuje sie dretwa czy cos to no co mam z kims byc dla urody ? NIE ! KOCHAJ SERCEM NIE OCZAMI ! Jesli jakas osoba kest otyla to nie znaczy ze masz ja szanowac inaczej ! Mam nadzieje ze to do paru osob dotarlo dziekuje wam za uwage :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz