środa, 4 września 2013

Prawdziwa przyjaźń

Hej to ja Wiktoria . Mam dzisiaj dziwny temat . Co to zanczy prawdziwa przyjazn . Hmmm ...wiele z was nie umie spobie odpowiedziec na te pytanie . Dlaczego ? Dlaczego trudno na to odpowiedziec ale ja postaram sie wam to wytlumaczyc . Hmm prawdziwa pzyjazn . Wiele z was nie wie , ze wasz pzyjaciel moze was oklamywac . Nie mowie , ze odrazu oklamuje ale czasem zdazaja sie takie sytulacje , ze mimo wszystko ten przyjaciel okazuje sie byc falszywy. Prawdziwy przyjaciel ..kto to jest ..to jest osoba ktora zna cie calego. Zna twoje sekrety i ich nikomu nie mowi . Jest to osoba ktora cie kocha a ty ja kochasz . Wy oboje wiecie o sobie wszystko ;) . Kazdy moze miec czasem zle i dobre dni . Gdy masz zle dni to twoj pzyjaciel cie pocieszy :) . Prawdziwy przyjaciel nie oposci cie nawet przy najgorszej sytuacji jaka moze byc . Twoj najlepszy przyjaciel CIE KOCHA . Wiecie ja mialam kilka takich sytuacji , ze mialam FALSZYWYCH przyjaciol ale co poradzic . Przyjaciele raz sa ale moga odejsc ... Jesli miedzy wami byla jakas klotnia czy cos to proponuje zebyscie sie pogodzili i zapomnieli o tej klotni . Przyjaciele raz sa , a raz ich nie ma . Jesli macie jakies pytania na temat przyjazni czy cos to nie ma sprawy chetnie odpowiem na te pytania . Piszcie je w kometarzu pod tym postem :* . Mam nadzieje , ze wam wytlumaczylam i , ze wam moge w czyms pomoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz